Με την επίσκεψη στον ιστότοπό μας αποδέχεστε τη χρήση Cookies από την ιστοσελίδα μας, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Περισσότερα...

Τρόποι Αποστολής

1)ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΑΣ 1)ΜΕ ACS COURIER Η 2) ΕΛΤΑ

2)ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ

 

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€ για όλη την Ελλάδα.

 

Για παραγγελειες κατω των 50 euro τα Έξοδα αποστολής είναι + 4€ για όλη την Ελλάδα.

 

Για τις υπολοιπες χωρες τις Ευρωπης τα εξοδα αποστολης είναι +14 euro ανεξαρτητα από το ποσο της παραγγελειας.

 

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ. Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή άλλης ώρας και άλλης μέρας παράδοσης θα πρέπει να γίνεται βάση συνεννόησης με το τηλεφωνικό κέντρο της Rozina Fashion.

 

Για την Ελλάδα η παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 μαι 5 εργάσιμων ημερών (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω)..

 

Παράδοση : Τα παραπάνω ισχύουν για όσα είδη αναφέρουν "Άμεση" Παράδοση και όχι για τα είδη που αναφέρουν "Παράδοση σε 7 έως 10 εργάσιμες ημέρες" ή αναφέρουν ότι παραδίδονται μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

 

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

 

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχει η σπάνια περίπτωση κάποιο να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.

 

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

 

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.